luni, octombrie 20

azi...


ma simt fara vlaga...azi vreau sa fiu doar eu cu mine...sa ma las prada gandurilor si amintirilor..nostalgiei...si culmea!..habar nu am de ce...eu stiu ca toate vin de la dumnezeu...si probabil asa este si acum...probabil imi trebuia timp sa reflectez,sa ma uit la mine insami,sa ma analizez si sa imi dau seama cata iubire am in jurul meu.si cat de mult iubesc....dar stii ce rau e sa iubesti,sa fii iubit inapoi si sa fii fericit?...dar toate astea nu alaturi de persoana ACEEA...el...cel pe care mereu l-ai dorit.e prima oara dupa mult timp cand sunt cu cineva..si imi e bine..dar ca de obicei..simt nevoia sa ii dau cu piciorul si ocaziei asteia...de ce?pentru el....da..pentru tine.si ma simt vinovata,dar nu suficient.pentru ca e vorba totusi de iubire..cel mai pur sentiment.ce greu sa simti brusc conditia umana limitata.si sa nu fii in stare sa te revolti.......

Niciun comentariu: